Kontorsmaterial

Via vår webshop har du tillgång till ett sortiment om 18 000 kontorsartiklar. Samla allting hos oss och effektivisera era flöden.

De vanligaste frågorna om Kontorsmaterial

Via vår webshop har du tillgång till ett sortiment om 18 000 kontorsartiklar. Samla allting hos oss och effektivisera era flöden.
Med våra kvalitetskontroller säkerställer vi att vårt arbete håller hög standard. Vi arbetar med kvalitetsuppföljningar för att våra kunder ska känna sig nöjda med tjänsten vi utfört, dessa gör vi bland annat genom att hålla anonyma kundutvärderingar samt en nära och tät dialog med våra kunder. Kvalitetsuppföljningarna utför vi gärna tillsammans med våra kunder för att säkerställa att alla parter är nöjda med resultatet.
Det har vi! Med vår smidiga helhetslösning kan du som kund utnyttja flera av våra tjänster men endast ha en kontaktperson och endast en faktura att hålla reda på. Detta för att göra det så smidigt som möjligt för dig som kund.
För att vi ska kunna ge en rättvis bedömning av priset, behöver vi veta mer om dig och ditt företag. Du kan gärna fylla i formuläret så kan vi boka in ett möte där vi diskuterar mer i detalj kring upplägg och pris. Vi hjälper mer än gärna till att besvara de frågor du har kopplat till hur våra FM-tjänster kan hjälpa dig på ditt kontor.

Några av våra kunder

Läs mer om våra tjänster!

Behöver du hjälp till ditt kontor?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!

Vår viktigaste resurs är vår personal

Vi tror på utbildning
och rättvisa anställningar

Hållbarhet

För att säkerställa att våra långsiktiga mål och strategier bidrar till en hållbar framtid har vi valt att arbeta utifrån tre dimensioner för att bidra till en bättre värld där utgångspunkten för arbetet har varit att utgå ifrån FN:s Globala hållbarhetsmål.

Vårt erbjudande är mer än bara Kontorsmaterial: